about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Wednesday, August 15, 2007,10:02 PM
    Dear Log Book
    Baru-baru ni, kami telah menerima arahan baru. Mana-mana staf, baik sokongan atau akademik, yang hendak keluar pada waktu pejabat mestila mengisi butiran di dalam buku log. Aiyaaaa.... maksudnya no more flexibilities for the academics to go here and there as they wish ahaks...

    Leceh juga sebenarnya. Before this if nak keluar, simply bagi tahu dekat PA jabatan, and then terus keluar. La ni nak kena tulis waktu keluar, waktu masuk.. hmm alahai... Pas ni kalau nak lari gi KD, kul 12.30 baru bley kuar huhu...

    Anyway, untuk buku log kat pejabat ketua jabatan, my name was the first hehehe bangga? tak ler... saje nak tunjuk yang saya ni mematuhi arahan.. hehehe..

    Well, untuk minggu ni, I did another big decision in my life. Something that I wish to do long time ago - investment in Unit Trust. I chose CIMB for various reasons. Will it give me everything that I dream of? We'll see ;)

    Ok..... ciao!
    As I Would Have It
    Permalink |