about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Friday, February 8, 2008,3:44 AM
    Adus.. Panas Sih!
    "Erm saya rasa... akak lagi sweet pakai baju macam selalu daripada merah tu. Tak cukup longgar saya rasa."

    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Petikan dari text Munir
    ----------------------------------------------------------------------------------------

    Errk... adus... bisa sungguh ayat-ayat tu. Terkejut? Tak jugak. Tapi bley agak mesti diye nak komen pasal baju yang saye pakai tadi. Baju merah mane? Aler.. ade gamba kat entry surfing tu.. err tak cukup longgar eh baju tu hahahhaaha

    Hmm teringat lagi Nabil pernah tegur mende yang sama. Baju yang saye pakai masa INTEC 04 kurang sesuai katanye. Tapi baju tu mak yang suh pakai :D Abang Man bekas landlord pun selalu gak perli.. baju-baju ku stylo habis.. Dan saye ni plak jenis lantaklah kome nak cakap pe..

    Kenyataannya, baju yang saye bawak hampir keseluruhan style yang sama macam baju merah tu.. cume x sempat pakai je lagi sebab masih kat dalam kotak. Ikut hati batu ni memang tak kisah... tapi kadang-kadang timbul gak kesedaran bile orang tegur macam tu..

    Ye la.. macam dulu lepas kena tegur ngan Nabil, terus hantar baju tu balik kampung. Mak punye la tak puas ati. Kunun nye terima la teguran, tapi lepas tu, wat balik hehehehe Pakai baju ketat-ketat kunun kurus la tu. Sabo jek la.

    Bagus jugak ade adik-adik yang nak tegur ape yang tak patut. Tapi kalau akak ni tak terdengar teguran tu, jangan serik eh nak tegur lagi. Hati batu, amik masa nak lembut :D
    As I Would Have It
    Permalink |