about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Friday, January 25, 2008,1:18 AM
    AJL Tanpa Faizal Tahir
    AJL semakin hampir. Mengikut headline berita, AJL tanpa Faizal takkan terjejas. Tapi bagi peminat-peminat Faizal pastinya sangat-sangat kecewa. Saya juga meminati persembahan Faizal (bukan orangnye ye). Apabila Faizal digantung dari mane-mane persembahan secara langsung atas alasan perbuatan membuka bajunya itu memalukan orang Melayu, susah sikit saye nak terime.

    Saye memang x tengok persembahan diye malam tu. Jauh sekali nak cari kat youtube. Cume AJL kali ni betul-betul saye tunggu sebab ada Faizal. Bile dapat tahu diye digugurkan atas alasan tu, buat saye berfikir.

    Kalaulah perbuatan membuka baju sewaktu persembahan itu dikatekan x senonoh, macam mane pula dengan artis-artis lain yang berlakon berkemban, berpeluk, bercium, berpakaian seksi macam tak cukup kain? Kenape mereka tu x dikenakan tindakan? Itu lagi x senonoh. Boleh pula orang pandang sebelah mata, seolah-olah xde ade salahnye.

    Ramai jugak artis yang berperangai huduh di belakang kamera. Mabuk, hisap dadah, bergaduh... kenape xde tindakan yang ketat? Aneh kan orang-orang ini. Yang terang dan nyata salah dibiarkan. Yang jadi homewrecker pula makin disanjung-sanjung atas kejayaannya. Tak ke pelik tu?

    Mungkin ape yang saye tulis ni dipengaruhi oleh rase bengang sebab Faizal tak akan beraksi dalam AJL. Cume yang saye kesal sket sebab orang-orang ni berat sebelah dalam menilai. Yup, Faizal memang bersalah, tak dinafikan. Kadang-kadang tu over tak kena tempat. Pointnye.. kalau nak berlaku adil tu, berlaku adil la pada semua...
    As I Would Have It
    Permalink |