about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Monday, November 26, 2007,11:06 PM
    Cara Memasak Dunedin
    Senangnya hidup kat sini kalau tak masak lauk yang komplikated. Cukup dengan oven dan microwave. Beli aje fish burger, fish finger, wedges. Tak payah susah-susah goreng. Masuk jek dalam oven.

    Nak masak maggie pun tak guna dapur. Masuk dalam microwave dan panaskan. Dah siap maggie. Buat air tak payah masak air panas. Masuk dalam microwave. Kentang, sayur campur.. tak payah steam. Masuk dalam microwave gaks.

    Hai. Senangkan? Tu yang wat tambah malas nak masak. Beli barang makan yang boleh masuk either oven or microwave. TAPI...........$$$ melayang banyak lah sebab most barang-barang tu mahal huhu

    p/s: kempunan nak makan aiskrim tip-top. Sampai la ni tak terbeli-beli lagi.
    As I Would Have It
    Permalink |