about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Friday, January 11, 2008,8:02 PM
    Pengembaraan Fantasi: Perangkap Lorong
    Siri PF4 telah kembali. What a good way to start my new year hehehe Cover kali ini lebih menarik. Sangat menarik pada saya. Thanks to KD's team for the creativity. Antara komen dari editor ialah ketajaman akal Adlan, Mira dan Deego terlalu matang bagi kanak-kanak berusia 12 tahun.

    Hmmm memula rancangan awal nak menghasilkan siri PF sampai 10++ sebelum diorang bertambah dewasa. Kunun tiap-tiap bulan diorang ade kisah sendiri. Tapi mungkin betul jugak cakap editor. Matangkan sikit usia diorang if saye nak kekalkan idea-idea macam yang diorang ade. So mungkin selepas 2 siri lagi, saya akan tingkatkan usia diorang kepada 13 plak. :)

    Anyway, kisah kali ni more kepada permainan. Perangkap Lorong berkonsepkan maze. Banyak lorong tapi hanya ada satu sahaja jalan keluar. Mana satu lorong yang betul, atau ade trick lain untuk keluar dari situ? Personally, ni adalah siri yang saye rase paling puas hati ditulis (to date). Untuk pembaca dan kawan-kawan semua, ni ialah cover untuk PF4.


    Photobucket

    PF5 nanti akan berkisar mengenai "inner demon" yang setiap dari kite ada dalam diri sendiri. Cuma kisahnya belum ditulis lagi hehe Insya-Allah lepas siap 2nd novel untuk remaja dewasa nanti, saya akan teruskan dengan PF5.

    Bercakap tentang 2nd novel remaja dewasa ni, title yang ade dalam pala otak ni ialah 'Mastika Aurora'. Harap-harap ia komersial enuff untuk dijadikan sebagai title. Bergenrekan fantasi, adventure and a little thriller. Apa Mastika Aurora? Itu kena tungguuuuuuuuuu... :D

    As I Would Have It
    Permalink |