about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Tuesday, March 3, 2009,4:13 PM
    Semester Baru
    Tahun ni, life saya agak berbeza dari tahun yang sebelumnya. Ye la, selama ni dok wat research, study sendiri-sendiri but now, semuanya berubah. Requested for classes, granted and sekarang rushing for classes. Masa summer dulu tak susah sangat sebab amik satu subject dan xde orang lagi di Dunedin.

    Now, tibe-tibe je mata jadi berpinar-pinar. Nak jalan pun susah. Ramainya manusia... kat kawasan uni, kat town. Kalau dulu macam ghost town, la ni macam pasar la plak. More over, semua flatmates lak ada kelas kul 9 am. Saya pun 2 hari ade kelas kul 9. Tahun lepas, biler sume flatmates dah setel gi kelas baru saya conquer shower, sekarang tidak lagi. Saya kena make sure sayalah orang pertama yang menggunakan shower haha

    Ditambah lagi dengan masalah gastrik yang melanda beberapa minggu yang lepas. So sekarang kena jaga makan. Kena ade proper breakfast, lunch.. dan dinner pun kalau bley x lewat sangat. Tu menjadi satu lagi reason kenapa kena jadi orang pertama yang siap sebab nak makan lagi. Kalau boleh xnak makan cepat-cepat sampai tercekik.. or macam dulu beli pancake makan sekeping sehari sambil berjalan ke uni.

    Bercerite pasal kelas.. hmm.. rindunya suasana blaja dalam kelas.. gi lecture, masuk lab dan tutorial. Tapi scary biler subject tu susah macam COMO401 - Modelling 2. Subject dari department Maths yang diajar oleh pensyarah zoology yang berminat dengan neuroscience binatang ni. Kelas ni menekankan maths dan fizik (ouch) dan hanya 4 orang je dalam kelas tersebut. Adeh! Dah le xde backgroud maths dan physics tahap undergraduates.. mane x kecut perut dibuatnya.

    Kelas graphics yang saya join pula, which is kelas Geoff sendiri.. so far sangat best. Best sebab saya x berapa lost dengan subject tersebut, dan best sebab flatmate sekali dalam kelas, lab dan tutorial yang sama. Seronoknye biler ade seseorang yang kite bley bercakap dan berbincang.

    Minggu ni jugak saya join lab COSC 241. Join untuk minggu ni saja sebab lab untuk minggu pertama adalah berkenaan dengan Introduction to Linux. Tutor-tutor nye pulak kenkawan yang dikenali jugak so xde pressure. And yay! Akhirnya reti guna terminal Linux and untuk kelas graphics pasni, akan wat C++ assignment guna Linux.

    Hmm ni baru minggu pertama. Xtau lagi lectures dalam minggu yang akan datang macam mana terutama COMO401. 4 orang saje.. nak menyorok pun x bley huhu
    As I Would Have It
    Permalink |