about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Thursday, April 16, 2009,5:14 PM
    So Cute!
    Thanks to Nabil for letting me know and give me the link ;) It's not a secret yang saye ni memang peminat Archie. Suare diye memang best. Terdengar-dengar lagi lagu Imagine yang diye nyanyikan dulu. Memang d bomb! Album diye pun dah di ***nl*** (hahaha kena encrypt sket)



    Tengok Archie pakai baju Melayu, hihi comelnye. Tingat balik tahun lepas, tengok SRK pakai baju Melayu hitam. Ramai x suke but to me, he looked so hot haha! Untuk idol kali ni, my favorite semestinye Adam Lambert. 2nd.. Danny Gokey. Hopefully they will compete head-to-head in the finale.

    TETAPI ade satu yang saye x bley terime. Kenape style terbaru Faizal Tahir sejibik macam Adam Lambert??????? Kalau coincidence xpe.. tapi kalau tertiru hmmmmmmmmm.....

    Ini gamba, kakak nye keje. Hang tangkap gune kamera ke? :P

    p/s: waaa Mat Nabil paling poplar tahun ni ;)
    As I Would Have It
    Permalink |