about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Tuesday, July 3, 2007,5:50 PM
    Volleyball Trip
    Dari tahun lepas.. since Badan Berkanun lagi we all have planned to do a trip after our tournament. Tapi tak jadi. Tahun ni plan lagi, kali ni masukkan sekali team lelaki. Original plan, of course tempat yang paling dekat which is PD. Unfortunately all hotels are fully booked. Aiiiyah! Tarikh yang nak pergi 28 & 29 Julai. Cantek aa tu lepas gaji.

    Anyway, I'm the person in charged for this trip. Started calling around here and there. Since tak ada plan B, berpeluh-peluh juga lah nak fikirkan alternatif. Tried with Yob4Ever nye tempat bersantai di Pengkalan Balak. Tinggal 4 bilik jek which is not enough. We target maximum of 30 people to join. 4 bilik baru 12 orang.

    Ni lah masa menggunakan contacts that I have. I called my cousin, in case he has any links that can help. He suggested this one chalet at Kuala Linggi, which he claims to be far more beautiful than PD beaches. I checked it out and found out dari orang-orang punya fotopages, tempat tu memang seems very nice. Jatuh cinta terus. KM Chalet namanya.

    So I called the owner. Memula dia cakap ada kosong. 6 chalets will be booked for us. Happy gila, dapat apa yang dihajati, when suddenly he called back. Rupanya anak dia terlepas pandang daaaaaaa. Tarikh tu tak available rupanya huhuhu.. kembalilah episod pening kepala.

    Called Faizal, player lelaki. Dia cakap dapat satu tempat kat Pengkalan Balak tapi tak konpem lagi. I pun tak berani nak rely too much on him, so I tried with another chalet kat Kuala Linggi gaks. Inapan Samudera Beach Resort. Tak dapat banyak info about this place. I have called the owner, he said memang banyak kosong but he asked me to survey the place first before making decision. Memang pun kena survey dulu. Takut nanti tak seperti yang diexpect.

    La ni tunggu confirmation dari Faizal, and at the same time nak try survey this Inapan Samudera. Masuk dalam guestbook tengok orang-orang komen macam best jek. Tapi entah ler. Kena tengok ngan mata sendiri jugak kot. Masalahnya hati memang dekat KM Chalet tu :((

    p/s: anybody with other suggestions........... rajin2lah bagi tau eh ;)
    As I Would Have It
    Permalink |