about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Thursday, April 3, 2008,2:07 PM
    Pesta Buku vs Concert
    Pesta Buku Antarabangsa dah bermula. Seperti biasa PWTC akan penuh sesak dengan kaki-kaki buku yang datang untuk membeli atau menengok atau menemani member. Pesta Buku juga tempat para penulis berkenalan antara satu sama lain.

    Masih teringat lagi Pesta Buku tahun lepas. Pertama kali saya pergi ke Pesta Buku. Dan pertama kali juga saya dan Nabil duduk di booth Karnadya sebagai penulis. Terasa macam artis bila pembaca beli buku dan sign autograph for them. Ade yang siap amik gamba lagi ;)

    Itu sume cite tahun lepas. Tahun ni, dan untuk tahun-tahun yang akan datang, saye pasti tidak akan dapat menghadirkan diri untuk Pesta Buku. Xpelah, tak dapat datang, wakilkan buku banyak-banyak pun dah cukup. Btw, Mastika Aurora dah berjaya disiapkan malam tadi, tapi ade few things yang nak kena betulkan sket. Insya-Allah ujung minggu ni bley submit manuskrip to KD and proceed with PF series.

    Anyway, selepas meeting smalam, Geoff bagi tau kat Music Department ade soprano performance for free. Performance tu sebagai part of examination untuk student. Diye cakap, datang la tengok. So malam tadi, dengan mengheret Munir dan Boss (budak Tapah ni) kami pun tengoklah setengah jam lewat (kena solat Maghrib dulu).

    Wow! Tak tau nak komen pe. Performance minah tu absolutely brilliant! Dulu-dulu slalu terfikir ape yang best sangat sampai orang gi tengok concert soprano nih. Tapi dah gi dengar sendri smalam.. uish.. goosebumps! Tambah-tambah lagi dengan pianist yang mengiringi performance tu dok main piano dengan begitu mantap skali. Laju jek tangan-tangan diye menari-nari kat atas piano key tu. Siap silang-silang tangan lagi. Memang best!

    p/s: Aiseh.. kena get back to research. Ciao!
    As I Would Have It
    Permalink |