about
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Moody, crazy and grumpy at times (who isn't? ^_^). I prefer to live in my own imaginary world. This is part of my real world ^_^.
    Welcome!
Talk To Me

Free shoutbox @ ShoutMix

  • Click Here!
  • Credits
    Layout design by: Pannasmontata
    Layout edited by: PhoenixMedia
    Special Thanks
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
  • My Precious

    Next Novel:

    Pengembaraan Fantasi: Musuh Dalam Selimut

    Status : Submitted

    Villa Krista (Novel Remaja Dewasa)

    Status : 2%

    Wednesday, May 13, 2009,10:41 PM
    Kisah Lucu Flat
    Amy's mother datang and stay at our flat. Untuk berape hari, 3 hari kot. Anyway, Amy's ex-bf, Chebo, flatting ngan kite orang skali. Ye ye, untuk sape yang xtau memang ade sorang laki dalam flat saye. Dalam erti kate lain saye dok dalam mixed flat lah. Buleh jadi bahan untuk orang-orang yang suke bawak cite but who cares!

    Anyway, berbalik pada cerite asal. Mak Amy sangat tidak suke pada Chebo. She has her reasons. Yang menerukkan lagi keadaan, mak diye xtau pun yang Chebo flatting skali. Untuk mengelakkan perkara yang buruk from happening, Chebo dengan rela hatinye kuar dari umah tu untuk 3 hari. Sebarang tanda-tanda Chebo dalam umah tu sume "dimusnahkan".

    Untuk menampakkan lagi real, kena ade sorang untuk "replace" Chebo. Mangsa yang malang tu ialah Hesta, kawan kepada Tessa dan Aleisha. So malam sebelum kedatangan mak Amy, kami telah di-brief kan mengenai Hesta ni. Kenapa jarang jumpa Hesta kat umah, sebabnya ialah dia slalu tido kat umah bf diye. Boleh lah nak dijadikan cerita. Even smalam diorang bawak Hesta datang lunch kat umah and suh diye pretend as if umah tu macam umah diye hahaha

    Smalam sembang-sembang ngan mak Amy. Very nice tapi kena berhati-hati biler bercakap. Takut terkantoi terlepas nama Chebo huhu Adeh.. kenapelah aku terjebak sebegini rupe......
    As I Would Have It
    Permalink |